Är det någon mer än jag...

som tycker att Milla ska lämna sitt jeffla torp och flytta tillbaka till Thn igen????

Okej jag fattar att hon trivs. Det hade jag med gjort. Det är ett jätte mysigt hus som inte har några grannar tätt inpå och det kan ju faktiskt vara vääääldigt gött att slippa ibland. Hon har ju grejat massor och nu ska dom ta ett tag till och då är det ju jätte kul att få se resultat. I get it! Ingen bättre än jag fattar det jag lovar. Men sen är det såhär då vaaaaa!!!
Att om man mår bra av att umgås med någon ( mig då alltså ) så vill man väl för fan inte bo 7 mil ifrån personen i fråga?

Och förklaringarna varför haglar. Ingen bil eller körkort. Nej, det har du inte nu heller och ändå lyckas du ta dig in till bebyggelsen.
Teatern. Ja men den är du färdig med nu efter sommaren.
Pappa då. Jaaa jag tror är inte helt hundra men tror att han överlever.

Nu till mina argument.
JAG bor här!
Emma (din dotter you know) bor här.
Fredrik...hahaha nä det kanske var dåligt att lägga upp som positivt.
Dina syrror som mer än nånsin behöver dig med alla bröllop och barnplaner högt och lågt.
Och sen resten av dina vänner och din släkt.

Did I forget anything???

Jo nu är grejen såhär va. Att det finns en öedig lgh alldeles precis brevid mig och flyttar hon inte dit så kan det kvetta!
Så det så!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

har fått hjälp med BEMA och trivs.

Trivs med Soc här.

Teatern ja. sen är jag med i styrelsen.

inte kul o lämna allt jobb så snabbt som både ja pappa o majsan har lagt ner.

osv...

e många om och men och så är det med allt.

så känner ju att jag vill bo här ett tag till då vi ändå har lagt ut mycket pengar på skiten.

hade vart jätte kul o bo granne. eller bo på dig det vet du!.

men är ju mycket av det ja skrev där uppe som jag tänker på oxå.

2009-06-26 @ 20:56:08
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0