Tjejkväll

Igår hade vi sköj fast än att vi inte var så många. Eller va fan JAG hade kul iaf och det är ju det som räknas.
Vi käkade lite och jag som inte dricker då i vanliga fall gjorde ju inte det nu heller. Okej kanske kom det nya smeknamnet Slatten nånstans ifrån....

Senare på kvällen kom det några boys till våran tjejkväll. Jag kände att vi hade gjort vårat på tjejdejten och nu var det dags med lite manliga män...eller ja.. män är dom ju iaf.
Det hoppades studsmatta och kramades. Wonderful!!

Nu ska jag snart hämta Emma hos pappsen. Dom har ju sovit hos farmor och farfar hela helgen och badat i poolen så hon har haft det utmärkt. Fast hon vill ändå hem både i fredags och igår. Ja är jag så dum och säger att jag ska ha tjejkväll så tro fan att hon vill hem.

Ja nu ringde hon igen...bara 3:de gången idag.

Emma: När kommer duuuu???
Jag: När jag har piggnat till...
Emma: Men jag vill åka heeeeem!!!!

Stackars unge va synd det är om henne.

Nu har dom tjötat jätte länge om att Amanda ska sova här så nu skulle hon åka med hem.
Ja ja...jag får väl svepa en treo till och hämta tjötröven då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0