Skåpbil

Fick nyss ett samtal.
- Hej mitt namn är bla bla och jag ringer från bla bla och vi ska spela in en film i Vänersborg och vi är ute efter en husbil. Har du en sån?
- Japp det har jag men den är på semester.
- Jaha är det en husbil
- Yes

Så då dög den inte längre bara för det.

Idag ska vi åka till Ellis. Hon fyllde ju år igår så vi ska ta en tur dit och sjunga lite för na.
Hoppas att hon bjur på något gött. *piiiiiiik*

Sitter nu och kolla på Ikeas hemsida. Jag måste ha någon vettig klädförvaring. Vi får ju fan inte plats med våra clothes här ju.

Nu ringde min chef och sa att jag kunde hämta biljetter till västkust motorshow. Det är väl för att Vänersborgs Arenan snart är klar och då bjur dom väl på första grejen dom har där.
Får väl se om det är någon av mina brukare som vill gå.

Nu är det dags för frukost iaf till mig dom andra har redan ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0