Satans jävla migrän

Har jag eller har haft. Har fortfarande ont i hövet men det är lite bättre nu. Har vilat och ätit så då blir det alltid bättre eller oftast. Får väl kanske skylla mig själv när jag slarvar med maten men ibland hinns det bara inte med, speciellt när man jobbar. Och har jag då inga pengar så blir det ännu svårare att få i sig åt.

Va med min ena brukare när hon klippte sig förut eller jag passade på att springa till min chef och fråga om mer jobb. Tyvärr var det mest boys dom sökte om jag inte kunde teckenspråk då, men i augusti så får jag förmodligen en till. Hon hade 6 timmar/veckan så det ser jag fram emot. Allt som kan trilla ner i plånkan är jag glad för.

Min nya katt heter inte Zeke som jag skrev. Innan hette han ju Puh så nu blev det Pus istället. Han lyssnade inte alls till Zeke så det var lika bra att ta något liknande. För er som inte vet vad Pus betyder så är det katt på norska.



och så Sune då



nu ska jag lägga mig och glo på tv och hoppas att jag kan somna igen.


So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0