Nordkroken

Där var vi och badade förut, nä Emma badade inte vi badkrukor. Skulle ju sola men sola var i Karlstad.
Fick en pisse igår av Milla. Jag hade bestämt mig att jag inte skulle ha en men till slut övertalade hon mig. Det blev Puh. En pojke på 1 år. Tog kort på honom men är hos Maria och Ove nu så jag har inte kameran med mig. Det värsta var att i natt när Sune (min första katt) ville komma in så jag snubblade upp mitt i natten tar tag i Puh sen ska jag locka in Sune som är trögare än fan själv sen kommer både hundarna springandes och skrämmer skiten ur Puh så han klöser mig så jag släpper taget och så springer han ut. För jävla roligt.

Där sprang jag runt i nattlinne mitt i natten och ropade  "PUUUUUH". Hela dagen idag har vi letat och ropat på honom. Försökt att locka med mat, men inget funkar. Han är gone. Fast man vet ju aldrig vi kan ju få syn på honom igen. Ska skriva en lapp och sätta upp i affären så får vi se om någon får tag på honom.

Nu ska vi strax åka hem. Är seg som fasen. Skulle kunna somna här sittandes.



Kommentarer
Postat av: Merja

Kan se mig dig framför mig... hahaha... Puuuh....

2009-07-01 @ 23:02:04
Postat av: mezzie

Taaack för idag var super mysigt dock tycker min rygg att jag var grymt elak... brännas såå?? haha!

Pussen <3

2009-07-02 @ 21:18:52
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0