Music maestro

Nu är jag så jävla uttråkad så jag dööööööör!!!
Har trackat folk på msn, facebook och sms. Ja via datorn då för att jag inte kan RINGA ELLER SMSA NÅGON!!!!!
Pratat med Ellis, eller nä hon pratade jag lyssnade. Hon läste tidningen för mig också.
Sen har jag pratat med Andreas. Så nu har jag bokat in mig själv på en middag där på torsdag! Japp, fisk ska det bli.
Han ska ut och fiska så nu är det bäst för honom att han får en firre så jag får medda. Annars får han köpa.

Gaaaaaaah!!!

Jag är så uttråkad. Har t.o.m skrivit en låt. Japp!!! It's true!
Sist jag skrev en låt så var jag typ 17 och det var någon smäktande kärleksballad till något kötthövve. Den fick jag hjälp och fixa musik till så det blev fan en riktig jeffla låt. Skulle säkert sälja stort om jag släppte den. Ni vet att jag är nästa Britney va. Oooops, I did something wrong.

Denna låten skrev jag på 10 min så den är säkert för jeffla bra. INGET kärleksdravel iaf om ni nu tror det.

Fick inte skruvat isär dörren men jag slipper för jag får hjälp med det imörn.
Va fan kl är ju 22:05 jag kan ju för i helvete gå och lägga mig. Varför berättar ingen sånt för mig så slipper jag ju vara rastlös.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

hehe hööög läsning gillas ;-)

Och prata på jag lyssnar alltid på ditt svammel Pöss

2009-07-27 @ 22:11:07
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0