Lasagne

För 3:de dagen. Men fan va gött det är. Och alla har vi olika kryddor i så det smakar ju inte alltid samma.

Idag var vi ju då på vattenpalatset. Emma, Merja, Amanda och Joel badade men inte KickiLicki. Och som Milla var tvungen att påpeka så hade jag ju badkläder...men sen har jag dom däringa roliga dagarna i månaden  så jag kände inte för att slaska runt där då.
Så nu har jag delat med mig det till hela svenska folket också...bra Milla braa!! haha

För ovanlighetens skull så tvättar vi här. Alltid lite kul.Sen har jag varit och hämtat mina paket från Amway.
Vitaminer, ansiktscremer, anticellulitcreme, medel för folk som har mycket finnar, diskmedel, spray som skyddar för värmen typ i solen och när man plattar det, bilschampo och mycket mycket mer.
Shoppat som en liten blå hade jag gjort. Kul är det också.

Så nu ska jag hämta tvätten sen ska jag ta en spa kväll här. Guuuuud i himlen va gött det ska bli.

By the way...jag kan varken ringa eller smsa längre.

Kommentarer
Postat av: Merja

Lasagne är ju jättegott:)

2009-07-09 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0