Greys Anatomy

Emma var ju hos farmor och farfar en sväng förut. Sen kom dom och mamma Harald. Dom hade köpt med en ny mopp till mig för jag har ju haft lite paus mellan mina avsnitt och städat lite. Den gamla dög att skura badrummet med sen var det bara tack och hej. Fick ju en paus när dom kom så vi drack lite kaffe och tjötade en stund.
Emma frågade mig nästan direkt när hon kom hem. När ska vi träna... gaaah! Hon är ju gaaaarn ongen.

Nu ska jag göra 5 min på magtränarrullarsaken sen blir det Greys igen.

Jo för att vara störande som alla andra suckers nu så ville jag bara tillägga att jag uppdaterat den privata, top secret bloggen. Och för att krydda eran nyfikenhet lite extra så kan jag ju berätta att jag har skrivit om otrohet....ett lååååååångt inlägg *smask*

Kommentarer
Postat av: camilla

coolt hahaha då måste ja läsa den.

ja skriver oxå ut när ja uppdaterat bara för att ALLA andra gör det och det är så jävla störande.

så med ironi skriver jag så.

men det är nog bara du som fattar =)

2009-07-13 @ 22:31:44
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

haha så där ska jag med göra skriva så alla kan se att jag med har en låst ;-)

2009-07-14 @ 13:43:00
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0