Färsk potatis

Fasen va gött det var att göra i ugnen. Borstade bara av dom och hällde på lite olja och strödde över lite grovsalt. Göttans göttans! Sen gjorde jag ett försök på en ostsås den blev inte lika bra men dög allt till mig iaf Emma hoppade inte högt av den.

Milla ska förmodligen åka med oss och hälsa på Fredrik när vi åker dit. Ja om hon nu får någon som kan passa Wilma. Folk är ju som dom är och ställer ju inte upp allt för mycket, tyvärr vill dom gärna ha hjälp själv men det är ju så det är.
Vore ju kanske dumt att ställa upp på henne så hon kunde få en liten semester.

Nä om man skulle skriva av sig lite på den privata.

Kommentarer
Postat av: mezzie

Jaa det kan hon verkligen behöva hade vi inte haft ikaros så hade hon kunnat vara här =)

Åh göttans det blev bra jag äääälskar bara det,

så nu har du lärt dig nåt nytt på vägen till att bli mästerkock ;-)

Puss

2009-07-08 @ 20:22:23
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/
Postat av: Thessa

Wilma kan vara här om hon står ut med barn och katt. Klart man ställer upp om man blir tillfrågad, hmpf!! ;0)



Kram

2009-07-08 @ 22:01:37
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/
Postat av: camilla

Jopp men man kan ju dö av "lite" päls!.

vist vet att hon fäller mycket men vad är en vecka av hennes liv.

även du är alergisk men överlever.



Ja,ja. men jag blir typ varken förvånad eller besviken.

tråkigt nog börjar det snarare bli en vanesak......



Love u

2009-07-09 @ 01:51:24
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0