Fallerallera!

Har glömt att meddela min fanclub att Puh numera kallad Zeke är back for good som Take That skulle ha sagt.
Han kommer in på kvällen och äter sen går han ut igen är borta hela natten och hela dagen, men så länge han kommer och äter så är jag nöjd.
Milla är ju lite trögos dårå så hon går ju fortfarande runt och gastar Puh överallt.
Ja fan när man talar om trollen..... "PUH" "PUUUUH"

Imorgon är det tjejkväll. Det ska bli really nice. Ska supa alla babes under bordet sen ska jag sitta och skratta åt dom för att i mina grogg glas är det vatten inte spjiiiiit.

EmsiPemsi är hos Patric nu. Milla lämnade henne förut under tiden jag jobbade.
Har varit och kollat på ett hus idag också, i Vänersborg. Haha I know what you are thinking!!
Det var i miljonklassen och behövdes renoveras. Så vet faktiskt inte hur sugen jag är. Fredrik vet inte ens om att jag varit och kollat på det haha men i detta huset så är det jag som har byxorna.
Hade ju tänkt att hyra ut det då. Är inte sugen på att bo där själv direkt. Får fnula på den littebitte tror jag.

Idag har jag och Milla gjort hemmagjord pizza. Det var göttans.
Nu sitter vi här och har segar. Kanske skulle hitt på nåt!

Nu ska jag ta mig ett snack med kärringa. Ha det alla Kicki Lovers!

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Hoppas,studsar,ramlar och poff halkar



VBG?? men vad ÄR det att fundera på ens?

Hallså flytta hit igår istället!

Pussen <3

2009-07-03 @ 23:18:09
Postat av: camilla

haha e ju du som ska pilla dig till thn ellis =)

2009-07-04 @ 01:12:55
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Thessa

PARTY!!!

2009-07-04 @ 02:52:37
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/
Postat av: Merja

Håller med... Vad är det att fundera över ens??? Det är ju bara o flytta:)

2009-07-04 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0