Ellis

Nu är eliten samlad. Är nu hemma hos Ellis och har precis käkat lasagne (idag igen) gött som fäen va det.
Vi sitter och tjötar om privata bloggar. Nu ska jag och Milla skaffa privat blogg så vi kan kasta ur oss skit om allt och inget. Nä då tror inte det blir nåt med det jag har nog med att uppdatera bara denna ju.
Ska hem och göra färsk potatis i ugn sen. Tydligen as gött enligt ElliPelli.

Simon kommer och hämtar Mills om 40 min så vi får väl dra oss hemåt snart.

Så nu kan ni sitta där och längta tills mitt nästa inlägg. Jag vet allt hur mycket ni saknar mig.


Kommentarer
Postat av: mezzie

Aaaah skaffa en ni med ;-)

Taaack för besöket det behövdes lite Elitenergi ;-)

Så nu är hemmet rent oxå...



Puss<3

2009-07-08 @ 19:08:16
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0