Växtvärk

Nu sitter jag här med min  nya mobil och mitt nya internet. Ringer från hemligt nummer med mobilen och fattar inte hur man ändrar det har rotat igenom hela mobilen. Fast nånstans finns det säkert.
Sen är mitt nya internet segare än en snigel i uppförsbacke.
Har äntligen fått installerat msn på min dator igen efter varit utan i typ 2 veckor men nu kan jag inte logga in.
Och på toppen av allt detta har jag fått värk i benen. Känns som växtvärk, men seriöst kan en tjej....kvinna i snart 30 års åldern ha växtvärk? Inte så troligt va?
Skit samma, ont gör det iaf.

Nu går ögona snart i kors på mig.
Kanske ska gå och nana innan jag sliter mitt hår av mobiler och internet krångel...

Kommentarer
Postat av: Karin

Såklart ja gjorde din....du e ju supergo..kramas..)

2009-04-23 @ 23:36:28
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: emeliecarin

Svar: Eller hur, visst är det löjligt. Om man ska hålla på sådär så kan man ju låta bli att kommentera från första början tycker jag :S



Superkul att du hitta till mig och kul att du lämna några rader efter dig :) Hoppas du kommer tillbaka!

2009-04-24 @ 10:57:47
URL: http://emeliecarin.blogg.se/
Postat av: Anna

Niklas har 3 kontant, trots att jag har 3mobil och hans nr inlagt på min mobil så står det allt skyddat nr när han ringer, helknäppt.

Nu ska vi till Nordens Ark och kolla vargar tror jag! ;D

Kram

2009-04-24 @ 11:50:21
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0