Thank God It's Friday

Alltid lika underbart när den älskade fredagen kommer. Jag ska iofs jobba idag men det blir bara några timmar så det blir gött. Behöver inte hämta Emma för att hon ska ju till pappa Patric idag så han hämtar henne på fritids efter att han slutat.
Haha kom på nu att hon inte hade några kläder med sig. Ja här är vi trötta på morgonen så huvudet är inte alltid med. Får väl packa ner lite och svänga förbi med det i skolan sen.

Milla har hjälpt mig med the final touch på bloggen. Tack min lilla duva.
Vet att hon sitter med as segt internet just nu för att Telia har sänkt henne hastighet, igen. Så hon får ta mitt internet istället från Tele2 det krånglar typ aldrig. Jo så fort vi flyttade hit så började allt att krångla. Mottagning på både mobil och internet. Det är ju inte så att jag bor ute i urskogen direkt. Bor ju lite utanför Trollhättan men det är ju ändå ett samhälle här så man tycker ju att allt inte borde dö här, men det gör det.
Jää jää nu har jag 3 iaf och svinbra mottagning på mobilen och internetet funkar fint. Har nog även lite snabbare nu. Fast allt är ju relativt om man jämför med innan så är 7,2mBit som en bil med turbo.

Påminnelse!! Måste köpa hundmat idag!
Har man minne som en guldfisk så är det alltid bra med fusklappar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0