Finally blev det en flytt!!!

Nu är ni varmt välkomna till min nya blogg. Jag har haft funderingar ett tag på att byta till blogg (hade blogspot innan) men så kan jag ingenting och då menar jag verkligen ingenting av designer och vad nu allt annat heter.
Men så hände detta underbara....jag har en underbar vän (Milla) som fick en så fin design av en mycket snäll tjej så hon frågade denna tjejen om hon inte kunde göra en design till mig med och ja detta kunde hon. Jag är grymt nöjd!!!
Hon har verkligen hittat mig i designen. Mycket bra jobb.
Jag vet att hon har det lite jobbigt just med med privata saker men tog sig ändå en stund över för att fixa en design till mig. Detta uppskattar jag enormt mycket. Jag tackar, bockar och bugar!

Så vem är denna underbara kvinna då???
Jo ingen mindre än Karin. Jag har följt hennes blogg ett litet tag och fått se att det är en mycket trevligt person.
Så gå nu in och läs hennes blogg och som sagt om hon inte uppdaterar så mycket nu så beror på på privata skäl men hon kommer nog tillbaka snart så fort orken och lusten finnes igen.


Tack åter igen Karin för detta. You are wonderful! <3

Kommentarer
Postat av: camilla

äntligen är du här min lilla prinsessa :)

den blev grymt bra nästan så jag blir avundsjuk!

men min e allt lika grymm den :P

kan lilla kicki gumman skicka ett sms till milla så jag får ditt nummer ;) Puss

2009-04-23 @ 20:33:46
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0