Heja Heja!!

Jag vann tävlingen!!! Jag satt här och skulle kolla bloggar och höll tummarna.
Jag har ju äntligen fått upp intresset för att läsa böcker. Jag har aldrig gillat det förut, men nu kan nog bero att jag aldrig läste något som tilltalade mig men nu jefflar ska det läsas.

Idag ska jag iväg med Emma, Måns och hans son Adam och bowla. Det ska bli sköj. I lördags var vi och spelade minigolf, det var riktigt sköj. Emma som inte ens ville golfa vann ju. Sketonge!!
Adam hade varit med i klassbollen på dagen så stackarn var ju ganska sleten + att det var enormt varmt också.
Vi får väl se hur ungarna spöar oss idag.

Det är ju underbart väder idag ju. Ska ut och ta en långprommis med doggarna sen.

Ha en underbar dag alles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Minigolf är ju sketkul, man är ju en naturtalang utan dess like på den eminenta sporten. Enda kruxet är att grabben aldrig vill spela enligt reglerna så ja..

2010-05-26 @ 15:49:07
Postat av: Mandy

Ja låter bra med riktigt hög musik :) brukar med göra!! Hann inte skicka vinsten idag, men imorgon åker den mot dig!

KRAM



Ha en bra dag på jobbet imorgon!

2010-05-26 @ 22:12:40
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0