Vad gör alla bloggare?

Jag följer ca 20 bloggar. Orkar inte ha för många för en del uppdaterar 5 ggr/dag och skriver bara ett par rader som inte säger något större så jag rensade och nu har jag ca 20 kvar och dom flesta är vänner och bekanta.
Men nu undrar jag vad gör dom här 20 personerna? Vart håller ni hus? Slutar ni blogga för att det är sommar eller?? What is going on dudes???

Nu har jag börjat följa Katrin igen för hon uppdaterar lagom ofta och hon är en kul person. Jag följde henne för ett år sen ungefär och man märker nu hur hon har lugnat ner sig sedan hon blev mamma. Hon säger fortfarande vad hon tycker och tänker, men är inte så jobbigt aggressiv hela tiden.

Nu ska jag fortsätta och städa...eller inte..??

Kommentarer
Postat av: camilla

ska uppdatera snart haha.

följer oxå katrin hon e bra och ärlig det gillar vi!. =)

2010-06-21 @ 22:36:45
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0