Trevlig Midsommar

Skickade sms till några pers förut och önskade dom Trevlig Midsommar och till er som inte fått något sms önskar jag en trevlig midsommar här!

Emma var uttråkad igår så vi tog bussen till Sylte till farmor och farfar, hon har sovit där i natt och jag fick låna bilen. Hade tänkt att åka hem och sova men på väg hem ringde jag Ellis och frågade om hon ville ut och cruisa. Så vi tog oss en sväng till McDonalds åkte hem och käkade, åkte till Statiol och köpte cigg och sen körde jag hem henne.
Märks det att man börjar bli gammal eller?

Idag ska jag fira midsommar med Emma, Monica och Harald. Tror även att Patric och hans nya flamma skulle komma dit en sväng också. För er som inte vet så dejtar han Hanna Kloth. När jag hörde detta så kände jag bara äntligen!!! Hanna är nog 32 har jag för mig. Patrics tidigare ragg har varit 19, 20, 22 typ... 10 års skillnad gör ju faktiskt en hel del. Kan ju tänka mig att en tjej i 20-års åldern tycker att han är as häftig...men vänta 10 år och se om han är lika häftig då haha Idag är det dissa Patric dagen. Näää då, han är allt bra....ibland.....när han sover.

Nu ska jag käka frukost och kolla på lite Scrubs. Fick ju hem säsong 8 för ett tag sen. Har ju redan sett den, men en sån här serie kan man ju aldrig se för mycket av, som ni kanske redan har märkt.

Åh men det är ju bra om man har frukost hemma också kanske!!! Okej det får bli en tur till Jätten först.

Ha en trevlig fredag och midsommar!

Kommentarer
Postat av: Tuben

Glad Midsommar på dig och de dina.

2010-06-25 @ 14:27:22
Postat av: Lina

Haha, kul att det såg gott ut, det var min frukostshake. Pimpad med jordgubbe och vinglas :P

2010-06-26 @ 10:29:27
URL: http://likar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0