Projekt "hoedown"

Nu har jag varit och hämtat Emma. Hon har packat för veckan hos farfar Rolle i Örebro (Patric's pappa)
Vi får hoppas att dom får det skoj. Dom åker så fort Amanda kommit hem från Spanien. Stackars unge blev sjuk där, feber och spytt, hoppas bara att hon är bättre nu annars blir det en jobbig bussresa hem.

Idag ska jag städa.... haha gick ni på den. Här har vi slutat att städa. Jag menar vad ska jag göra utan mina dammråttor. Dom som håller mig sällskap i vintermörkret...
Nä då ska väl dra ett par drag med snabeldraken sen så det ser bra ut ifall man skulle få besök.

Annars så är det projekt hoedown throwdown som gäller. Jag bara undrar vart min taktkänsla har tagit vägen?? Den försvinner när man får barn tror jag.

Okey...let's do this!


 

Någon som vågar utmana Team Hermansson????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0