Nu är det dags för måndag igen del 1

Helgen i det stora hela har varit väldigt bra. I fredags var vi först på Emmas skolavslutning och sedan åkte vi till Vargön där vi var med på Amandas (Emmas lillasyster) sedan åkte vi hem till dom och åt glass och fick lite kaffe. Camilla skulle jobba så det blev ingen grillning. Emma sov över hos Amanda fre-lör och när jag skulle hämta Emma på lördagen så fick jag med mig Amanda hem. Kan ni gissa vart Emma sov i natt? Ja naturligtvis när Sigge kom för att hämta Amanda så fick han med sig Emma tillbaka. Undra om jag får med mig Amanda hem efter jobbet idag? Vågar ni gissa? :) Igår fick jag ett samtal från bonden när husbilen står om att han ville att jag skulle flytta på den för det var grejer bakom. Efter mycket flängande fram och tillbaka överallt så fick jag hem den och nu står det på Jätten med en till salu skylt på. Någon som vill köpa? :) Har som sagt även en Opel Corsa till salu och en amazon och en cross till barn. Köp människor köp!! I lördags var jag på seminarium om hur man bygger business. Precis som att jag inte redan vet det, men man lär sig alltid något nytt så jag var nöjd. Jag här förmodligen fått tag på en lokal där jag kan hyra in mig och göra mina behandlingar också. Det kommer att bli riktigt skoj om det går vägen för då kan jag även ta emot fler på ett bekvämare och seriösare sätt. Kan hända att jag måste höja priserna men jag ska försöka att ha dom priserna jag har nu så länge jag bara kan för jag har satt som regel att alltid ligga under andras priser. Fast nu ligger jag väl på nästan halva normal priserna så våga inte klaga :) Igår var jag på Hunneberg med hundarna och släppte dom båda två. Belle brukar ju oftast sköta sig men Baloo är ju en rymmare redan han var valp, och har inte alls velat komma när jag ropat, lockat, jagat, vänt om och gått åt andra hållet eller vad jag nu haft för tricks. Men igår, jag var så stolt som bara en mamma... Matte kan vara. Han stannade när Belle stack och började jaga djur i skogen. Han kom när jag ropade. Och även när jag visade kopplet och skulle.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0