Migrän

Vaknade i morse med vääärsta migränen. Timmarna gick och jag tänkte att jag kommer att bli liggandes här hela dagen. Kollade om det fanns någon vänlig själ som orkade gå ut med mina hundar för det gjorde inte jag, men nix. Så till slut fick jag släpat mig upp, tryckt i mig treo, käkat en macka och sen ut med dom. Det gör ju gått att komma ut, ibland, vissa dagar blir det ju bara värre ju mer man anstänger sig men idag var inte en sån dag. Har fortfarande lite ont men inte så farligt. I will survive!

En jätte gammal vän som hade vägarna förbi Trollhättan messade mig förut så jag blev upphämtad här hemma och fick mig en tur till Spikön för att mata fåglar. Alltid kul att ses, fast det inte blir så ofta nu för tiden.

Nu ska jag ta en treo till och se om jag kanske kunde få i mig lite mat så inte huvudet blir värre, sen ska jag lägga mig och läsa en bok.

Ha en underbar dag alles!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så underbart med migrän. Hade jag igår när jag kom hem från jobbet. Den är borta idag men är så ansträngd i nacken så det känns som den möjligen kommer tillbaka. Passar ju perfekt till ikväll när det är tjejfest...

Kram

2010-07-02 @ 09:44:42
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0