The ninth of january

Japp idag har vi då varit på utbildning. Sicken dag och vad jag fick lära mig nu. Jag trodde att vårat LBS system bara handlade om viktminskning men icke. Jag säger det igen tänk om ni som läser här kunde fatta hur jäkla bra produkter vi har. Det värsta är nästan att folk tror att man försöker lura på dom något, och istället går dom och handlar på ICA och sponsrar en människa som dom inte ens känner.
Eller tycker ni att jag resonerar helt fel??
Om vi säger att ni öppnar en egen affär och säljer what ever och jag skiter i att ens kolla vad du har eller säger saker som "du försöker bara lura på mig saker" Hur hade ni reagerat då?

Ja ja iaf. I natt eller rättare sagt imorse somnade jag 06:30 och sen vaknade jag av att mormor ringde mig 10:30 och vet ni var det värsta är, jag är inte ens trött. Jo lite trött är jag ju kl är ju ändå 23:30 men jag trodde nästan att jag skulle somna på utbildningen men nä då. Pigg som en mört.
Jag fattar inte varför jag inte somnar. Man blir ju galen av att ligga där och stirra i taket. Fast det gör jag ju aldrig ändå, inatt satt jag och spelade på fb och sen kollade jag på film. Men inatt ska jag bannemig sova om Fredrik så ska behöva dra en stekpanna i huvudet på mig.

Imorgon ska jag på circus. Japp min egna lilla Emz har fixat sig en egen circus. Hon har bjudit in folk, gjort biljetter, fixat mat, tränat med både hundarna, katterna och Fredrik, gjort skyltar och pyntat sitt rum.
Kan ju säga att när hon ger sig in i något så ger hon 100% Undra vem hon fått det ifrån??
Så imorgon kl 17 är det dags att se min familj att bete sig som circusartister.

Häromdagen såg jag en film och efter att vi sett den så skrev jag i min kalender "lär dig att ge av dig själv utan att begära något tillbaka" Vi kollade på Seven Pounds med Will Smith, se den!

Från en Will Smith till en annan nu ska jag kolla färdigt på Independece day.
Har sett den typ 50 ggr minst, men den är lika bra för det.
Det är så illa så jag kan även säga replikerna samtidigt. "Today we celebrate our independence day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0