Segare än en påse körv

Vaknade i natt. Trodde kl var 5 men nä den var bara 2 gick upp på dass och sen kunde jag bara inte somna om. Jo till slut kunde jag det men det tog några timmar. Så där låg jag mitt i natten och fnissade för mig själv när jag kollade på Scrubs.
Till slut så deckade jag av.

Skulle tagit morgonprommenaden med Thessa i morse men jag orkade bara inte. Lämnde Emma i skolan sen åkte jag till mormor och fick frukost. Rullade hennes hår för hon skulle på symöte (skvallertimma) idag och då gäller det ju att se vårdad ut. Sen hem och ut med doggarna och här sitter jag nu och försöker att inte somna för jag hade tänkt att somna i tid ikväll, men vi får väl se hur det går.

Imorgon är Emms ledig från skolan. Dom skulle ha studiedag och tur är då att jag inte jobbar på onsdagar så hon slipper att gå till fritids. Så vi ska väl städa hade jag tänkt, men när jag säger det till henne så vill hon väl hellre till fritids.
Annars i veckan så är det jobb som vanligt på torsdag och även på fredag denna veckan faktiskt. Min ena dam fyller 91 år så vi ska gå ut och äta. Hon är ju för underbar den tanten asså. Hon har lovat mig att hon ska försöka att bli 100 år och det tyckte jag låter som en bra idé.

På lördag kommer min tjej Milla och Simon, då blir det parmiddag/kväll.
Kände att det var dags nu att göra något med något annat par annars är det ju bara tjejgrejer eller fester. Får väl se vad vi bjuder på. Körv å mos kanske?
Milla har du önskemål?

Innan jag glömmer. Jag vill kolla intresse på sexparty. Det var nämligen två tjejisar som ville att jag skulle ordna detta, men vill ju kolla först om det bara blir 3 pers eller fler.

Nu ska jag slappar framför tvn. Finns nog inte en människa i hela världen som kan gissa vad jag ska se på.

Kommentarer
Postat av: Mezzie

KOMMER lätt!!! behöver uppdatera min låda haha!

PÖSS

2009-09-15 @ 13:40:23
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Potatisgratäng? o en köttabite o sallad?

Taco?

eller vad ni nu vill bjuda på.

jag äter inte musslor,lever,eller andra äckliga inälvor.

Blodpudding osv.

Simon gillar inte kyckling tror jag.

Men annars äter vi nog de mästa =) hehe.



Köss

2009-09-15 @ 19:02:51
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Merja

Om jag inte jobbar då kommer jag gärna:)

2009-09-16 @ 07:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0