Klippning

Jag har klippt mig. Nu är det kort asså men vad fasen det växer ju ut. Fast jag trivs rätt bra med frissen ändå. Jag var hos en ny frisör hon va så underbar. Lätt att prata med och super bra lyssnade verkligen på vad man sa men kom ändå med tips. Amanda heter hon och jobbar med sina två systrar varav den ena är frisör och den andra fixar naglar. Salongen heter La Frizz. Hon tog sig verkligen tid att fixa med mitt hår. Gjorde en inbakad fläta i luggen blev jätte fint. Ni får kolla facebook om ni vill se bild.

På tal om facebook.... varför tar alla det så seriöst jag fattar verkligen inte. Det är ju för fasen bara en internet sida. Jag umgås fan inte med hälften jag har som vänner där men spelar roll det är ju bara kul att kunna ha kontakt om man vill. Sen är det ju kul och se vad folk sysslar med.

Imorgon ska jag jobba. Är allt gött när man får komma hemifrån lite. Idag har jag ju iofs inte varit hemma så mycket ändå för jag var tvungen att åka till Vbg och fixa med mina tidrapporter som var puts väck. Theresa följde med sedan tog vi oss en sväng med hundarna runt Spikön. Sen var  jag och pratade med Akelius om en lgh. Japp vi ska flytta, eller ja kanske. Jag vill ha en större lgh och här går det ju inte att bo med en hyresvärd som inte kan lyfta ett finger för att fixa något. Smällar man får ta när det är billig hyra kanske men då betalar jag hellre mer och bor i en lgh utan mögel och där kontaktuttagen sitter kvar i väggen och inte orsakar att stömmer går i hela lghen.

Iaf imorgon efter jobbet så ska vi ha produktvisning. Då är det städ, tvätt och hudvårdsprodukter som gäller. Det kommer att visas på Drottninggatan är det någon som är intresserad av att komma så hör av er.
Nu ska jag kasta mig i sängen med min man.


Kommentarer
Postat av: camilla

jätte fint blev håret!! =)



Puss

2009-09-09 @ 23:47:41
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Merja

Åh... jag hade ju velat komma på produktvisningen... Men som vanligt jobbar jag ju då. Jobbar 16-22 imorrn:(



Vad fin du blev i håret... gött o klippa sig ju... måste oxå ta mig en tur till frissan snart känner jag.



Kraam:)

2009-09-10 @ 07:51:32
Postat av: Lina

Hoppas ni hittar nytt boende snart :)

2009-09-10 @ 09:56:54
URL: http://likar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag skulle nog råda dig att även passa dig lite för akelius i thn. Vi bodde ju hos dem på Garvareg i nästan 1,5 år och de var la sådär... Men bättre än en som inte rör ett finger iofs.

Var har ni kollat då?

Kram

2009-09-10 @ 19:18:26
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: Thessa

Jättefin är du darling! Du passar verkligen in that hairdo =)



Kram

2009-09-10 @ 21:01:01
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0