Great

Eftersom jag inte uppdaterat på länge så tänkte jag att slänga in ett snabbt inlägg. Jag har inte så mycket att säga med än att mitt liv är på topp. Jag älskar min business och tack var den och resan till Tjeckien så fick jag ett life changing moment.
Nu ska allt bara gå uppåt.
Det finns dom som inte fattar sig på denna businessen, men tack och lov gör jag det. Det går inte att beskriva med ord hur stor denna verksamheten är och hur mycket pengar man kan tjäna. Allt känns bara helt jävla underbart.
Jag och Fredrik är så laddade så det finns inte. Vi jobbar i världens bästa team och alla vi jobbar med är bara så underbara.
Imorgon skriver jag in Camilla. She get's it. Hon kankse inte ska köra på i 140 som jag och Fredrik men alla tar det ju i sin egna takt.
Man växer så i denna businessen på alla möjliga sätt och vis, man får underbara vänner där alla är positiva och glada.

I LOVE IT!!!

Nu ska jag plugga lite för på lördag ska vi ha produktvisning för några andra som snart kommer att skriva in sig.
Vi ska visa städ-tvätt och jag har inte bjudit i någon för i min krets är ju folk som dom är när man försöker att anordna någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0