Jag älskar...

allt just nu. Allt är bara toppen, det är så bra så jag inte ens haft lust att blogga.
Jag älskar min man han är ju bara bäst. Asså ni kan ju försöka att skryta om era gubbar men min man vinner första priset med hästlängder. Säg någon annan man som skulle åka köpa räkor till er sent på kvällen och inte nog med det ställa sig och skala dom åt er, trots att han inte tål det själv.
Jag älskar min dotter som är världens bästa. Hon är snäll, hjälpsam och väl uppfostrad. Hon skulle aldrig få för sig att svära eller vara elak eller otrevlig mot någon annan människa. Hon är 8 år och beter sig hundra ggr bättre än vissa vuxna.
Sen älskar jag mina vänner. Ni vet vilka ni är. Ni som står när andra faller. Ni som finns kvar i vått och torrt. Fast man inte pratar varje dag så vet jag att när det väl gäller så finns ni där.

Ni är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Kärlek

du vet det finns de som älskar dig med lika högt,

och vem kan inte det liksom världens bästa moster hälsar fisarna här!

<3

2009-11-03 @ 08:10:53
URL: http://mezzieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0