Besök

Igår var en hektiskt dag och för att göra det hela lite värre så gick jag med yrsel och illamående hela jävla dagen. Kul, eller inte. Och alla standard kommentarer man får är "du är gravid" ja of course man kan ju inte må illa annars.

Vi var ju och kollade på lägenhet igår. Super fin och mysig. Det är en vindsvåning så det är ju sne tak och lite annorlunda jätte mys. Den tar vi sa polisen! Nu hoppas jag bara att vår kära hyresvärd vi har nu låter oss slippa 3 månaders uppsägningstid med tanke på att det är mögel högt och lågt, sen är det massa mer krångel men orka lista allt.
Jag har redan börjat packa haha har inte skrivit på några papper eller sagt att vi ska ha den men jag packar ändå.

Igår kom Milla hit hon ville ha lite sällskap så Fredrik var så snäll och åkte och hämtade henne. Jag låg i sängen bara och mådde allmänt pyton. Idag är jag bättre tack och lov. Ett litet tag så var min tanke SVININFLUENSA ja som alla andra som är hypokondriker.

Nu ska jag fortsätta och packa.

Hugs & kisses dudes and dudettes!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mögel i lägenheten låter ju inte allt för hygieniskt. Det bör du nog kunna få nerdragen uppsägningstid på tycker jag, det är ju en hälsorisk om inte annat!

Var är lägenheten ni kollat på? Låter mysigt med vindsvåning!

Kram

2009-11-07 @ 17:49:01
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack älskar dig big time <3

2009-11-07 @ 23:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0