4 dagar kvar

Julafton mina damer och herrar!! Det har väl knappast någon missat. Faktiskt så ser jag fram emot det. Jag trodde att jag hade nog med att komma i ordning i lghen men vi har rätt bra ordning nu så jag har t.o.m hämtat julpynt i huset och slängt upp lite tomtar. Okej det var faktiskt Emmas idé, det är hon som håller ordning i hushållet.

Annars så rullar livet på som vanligt. Vi jobbar och när vi kommit hem så jobbar vi lite till haha.
Jag vet inte hur många ggr jag skrivit det men jag älskar verkligen vårat företag. Det kan verkligen inte sägas för många ggr. Ni anar inte vilken kraft och självkänsla man får med att jobba med detta. Allt handlar ju inte bara om pengar, sen är ju naturligtvis vårat slutmål att bli ekonomiskt oberoende och FRIA!!!

Nu ska jag göra reklam för en blogg. Jag har en gammal gammal vän som börjat blogga. För det första så är han boy, yes he is!!! Sen så bloggar han absolut inte om mode, kläder, utseende och är ingen se mig hör mig människa. En helt vanlig Svensson bara. Han är djup, fast på ett kul och bra sätt.
Ni kan ju kika in och kolla vad ni tycker. I just love it! Lite annat än det vardagliga gnället och tjafset.

http://bee-one.bloggplatsen.se

Nu ska jag plocka i ordning lite här för vi ska strax ha möte här men först ska jag bara klämma i mig en baguette. Göttans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0