Tadaa

Vill å vill du veta, vill du veta vem jag är... *sjunger*

Trött och sleten är fröken...öhm frun idag.
Har jobbat sen stressa hem för att hämta gubben sen göra i ordning fisen. Åh hon var så fin i håret efter vi tagit ur flätorna.
Sen stressa till morsan för att skriva ut papper som jag ska ha till hudanalyserna imorn and of course så vill inte hennes dator öppna filerna normalt så allt såg bara ut som massa jibberisch och hade ingen tid att ladda ner några filer.

Sen in till stan och dit uppvisningen skulle vara. Där var en jääävla massa ungar men ingen från Emmas dans, sen till slut kom det två stycken. Alla var ju måttligt förvånade och efter mycket velande fick vi veta att uppvisningen var nästa veckan. Oj att jag inte gjorde vågen. Dom andra ungarna som var där hade köpt en blomma till fröken.
Det roliga med detta var att mamman till dessa ungar ringt inte bara en eller två gånger utan tre gånger för att vara säkert på att det verkligen var idag och att det var på samma ställe som vanligt. Japp, ingen ändring allt är som vanligt. Yes tack för den du.

Som tur var så fick Emma träffa min kusin och hennes dotter som kom från Norge så hon blev ju glad för det iaf.
Sen tog vi oss en tur på stan. Emma fick en klänning till skolavslutningen. Min lilla fis slutar ettan snart, det är inte klokt ju.

Emma åkte med hem till morsan för hon ville sova där och vi åkte hem till mormor och var lite sociala med invandrarna.
Sen satt jag och höll på att somna. Orkade inte ens hämta min dator som var färdig från sin "lagning" men som tur är så har jag ju faktiskt världens bästa man så han hämtade den åt mig.

Nu ska jag vara lite social med honom. Det ska bli intressant att få träffas IRL annars så sitter vi här och MSNar. Problemet med IRL är ju att jag inte kan blocka honom när jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0