Ny vecka, nya tag

Igår var det en nice dag iaf. Först hämtade vi Emma sen åkte vi till min mormor skulle hjälpa henne med räkningar och tvätten och sen bjöd hon oss på middag. Det var finemangers!

Sen åkte vi till Överby och köpte en Bratz docka till Bella och hon blev jätte glad för den. Till och med Lukas och Linus tyckte att den var cool. Sen fikade vi och tjötade skit. Sen hem till mormor igen för att hämta upp tvätten som hängde på tork och sen handla lite och sen äntligen hem. Alltid lika gött att komma hem.

Idag ska jag jobba fast inte förrän senare så jag kan bara päsa nästan hela dan. Göttans!

Nu ska jag betala hyra och räkningar shit va kul!

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter som ni har haft fullt upp. :)

Va jobbar du med?

2009-04-27 @ 14:01:55
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: camilla

alltid lika kul att betala en massa skit så pengarna försvinner direkt.

Not :)

2009-04-27 @ 15:13:02
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0