Miley Cyrus - The Climb

Alla som har barn och som har Disney Channel kan väl knappast ha missat Hannah Montana. Det kanske ni inte gjort även om ni varken har barn eller Disney.
Men iaf Miley Cyrus som hon heter egentligen är ju just nu min dotters stora favorit och där med så blir det ju att man själv får lyssna en del på henne. Så ett tips till er som inte redan har barn se till att hjärntvätta dom i tid med eran musik så blir det aldrig bråk om vem som ska lyssna på vad.

Okej...så tillbaka till tråden. På nåt sätt så lyckas jag väldigt ofta att tappa den (många som säger att jag har sånna utlägg så fort jag ska förklara nåt. See there I go again)

Jag har iaf fastnat för en låt med henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0