Freeeedag!!

Hur kan man bli så glad för en dag i veckan. Detta är nog en dag som alla uppskattar. Dom flesta är väl trötta och slitna efter veckans jobb och stress och vill bara hem och slänga sig i soffan med familjen och bara glo på tv och möla godis....eller det kanske bara är jag???

Emma började skolan idag igen. Jag frågade henne
- Var det kul att komma till skolan igen?
- Sådär..
men sen så stod hon och förklarade i 10 min medans jag försökte slappa i badet om allt dom gjort idag och vem som skulle sitta med vem, vad dom ritat, att dom gjort matte i en väldigt upprymd ton..
Ja det är väl bäst att inte visa att man gillar att gå till skolan det kan ju vara farligt...

Nu kära folkers ska vi klargöra förra inlägget. Jag syftade inte på någon speciell men eftersom jag sett vad andra (ni då) skrivit så ville jag bara klargöra vart jag stod ifall det var mig det handlade om, eller bara i största allmänhet så alla vet vart jag står och inte behöver fundera nåt mer på det.
Det var alltså inget otrevligt menat utan jag ville bara förklara hur jag känner och vart jag står. 

Har ni tänkt på en sak. Att läsa en mening på en blogg behöver inte betyda samma sak som när någon säger den till dig. Ibland så tolkar man raden på sitt sätt och inte så som bloggaren menar. Det är väl därför det kastas så mycket skit i bloggvärlden, folk missupfattar varandra hela tiden.
Tänk på vilket humör du är på när du läser, det har väldigt mycket med din uppfattning av orden att göra.

Idag så har jag bara städat. Jag tror att jag börjar att bli mitt gamla jag igen, ja med städningen och sånt. Städar varenda eviga dag, fast det känns lättare nu men det blir väl så för att jag trivs bättre här än jag gjort någonstans innan. Okej jag tror inte att jag kommer bli sån pedant som jag var förr. Asså mina kryddburkar var t.o.m i alfabetsordning och gud nåde den som flyttade på dom. Nä fast sen ser det ju fint ut när alla kryddburkar är av samma märke hahaha ja ja det är väl nåt sjukligt kanske.
Nog pratat om kryddburkar.

Vad sägs om en fest? En liten nykter sansad fest på 5 pers haha nää men allvar i köttgrytan. Vi har ju liksom inte haft någon inflyttningsfest. Kanske skulle anordna något??
Okej alla som vill är välkomna! Lördagen 27 februari. Jag bjuder inte in någon speciell utan läser ni detta är ni härmed inbjudna. Vill ni inte komma så slipper ni och sen slipper ni komma med bortförklaringar.
Jag vill bara att dom som bestämt sig för att komma meddelar mig det så jag vet hur många som kommer.

Imorgon ska vi på utbildning hela dagen, det ska bli sköj. Vitaminer och LBS (life balanced solution) Hälsa och skönhet är det ju som dom flesta strävar efter så det känns ju väldigt viktigt att kunna.
Tack och lov att vårat märke varit på toppen dom senaste 7 åren så det känns ju säkert om inte annat att kunna rekommendera det.

Nä nu ska jag plocka ur diskmaskinen sen ska jag kasta mig i soffan och vara lite social...med tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0