Heeeey soul sister

Ja nu börjar jag ju och komma in i det här blogglivet igen, och visst är det sköj fast jag skulle behöva göra något vettigt istället som att städa men va fasen tror inte dammråttorna rymmer.

Har som sagt tvättat hela dagen, och nu har jag precis badat Baloo. Det är sååå synd om honom, ni skulle höra honom. Ska nog bannemig spela in honom nästa gång så får ni höra som han ylar.
Han har badat regelbundet sen har var valp så det är mycket underligt att han inte vant sig än, men det är väl bara så att han helt enkelt inte gillar det bara.
Har fått stränga order från veterinären att bada honom minst 1 gång/vecka p.g.a att han har allergi. Hundar som däremot är helt friska ska inte bada så ofta alls, men det känner man väl på pälsen när den är fet och äcklig.

Emma leker med två kompisar nu, dom ville inte vara ute längre det var väl för kallt.
När dom har gått så ska vi götta oss med Ben&Jerry glass... det är fine kvällsmat det.

Nu ska jag fixa fejan och lägga mig i badet.

Ha en trevlig kväll alles och glöm nu inte kommentera när ni ändå är här och snokar runt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0