Onsdag a´la Kicki

Idag blev det en tidig morgon för Emma började nästan en timma innan hon brukar för att dom ska åka på skolresa, till Vänersborg. Ja det är inte fy skam, eller hur Ellis :)
Hon ska åka tåg för första gången. Undra varför jag aldrig har åkt tåg med henne?? Fast det är ju klart har man bil och körkort så använder man väl den också.

På tal om bil. Nu ska den säljas. Har tyvärr inte råd att ha kvar den längre. Så är det någon som är sugen på en Opel Corsa årsmodell -91 så säg till. Jag kommer nog att sätta ut annons på blocket idag.
Undra hur jag ska klara mig utan bil?? Jag kommer att döööööööö!!!!! Känna mig instängd och helt utanför omvärlden.
Ja ja smällar man får ta, jag måste ju kunna leva och med dom utgifterna som går till att ha bil så blir jag ju ruinerad.
Fast det kommer ändå att kännas skönt att jag börjar få ordning på ekonomin iaf. Och det är ju faktiskt ett stort plus i livet.
Idag så tvättar jag och sen ska jag ha en Kicki dag, med allt vad det innebär. Hårinpackning, ansiktsmask, raka ben, måla naglar, plocka ögonbryn m.m + att det är dags att hugga in i bibeln... Jääääj!!!
Emma kommer hem sent idag från hennes klassresa så jag har all tid i världen att bara slappa. Sen kommer Thessa hit och så ska det solas och tjötas skit. Nu hoppas vi på att solen är kvar hela dagen så vi kan kasta oss på en filt på gräsmattan och bara slöa.

Nu tvätten....

Ha en fin dag alles!!

P.S Tuben - utan dina kommentarer hade inte bloggen överlevt... Du är en möe bra kommentator :)


Kommentarer
Postat av: camilla

du överlever utan bilen även om det kommer bli super jobbigt. =)

och vem vet.. du kanske får ett nytt bättre jobb.

och då kanske du har råd att ha en liten bil igen. =) men sköt om dig själv och tänk bara på dig själv och Emma. Ok. =) love u

2010-06-02 @ 14:21:10
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ♥ AngelOfLove ♥

Klaart de tint er fy skam inte ;-P

Pöss

2010-06-05 @ 10:50:27
URL: http://angeloflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0