Lite sådär bara

Det har blivit sämre och sämre med uppdateringar för att jag inte har internet på min dator. Nu måste jag ju störa Emma hela tiden och be om lov för att få låna hennes och det är ju inte alltid att det passar sig.

Annars så har jag jobbat. Har inte fått sålt bilen än för jag har visst något som kallas för beslutsångest. Ena dagen ska jag sälja den och nästa behålla den. Jag väger för och nackdelar hela tiden. Men nu har jag bestämt mig, den ska säljas............. tror jag :)
Lägg ett bud och den är din!

Emma åkte till pappa P igår, men jag ska hämta henne idag för hon ska på kalas på Trestads lekland, och för er som inte vet så ligger det lite utanför Trollhättan och hennes papi har ju inget körkort så då får jag köra. Monica & Harald (Emmas farmor o farfar) var så snälla att låna ut deras bil till mig igår eftersom jag inte kan köra med min för att jag bara har vinterdäck.

Så undertiden Emma är och kalasar sig så ska jag och Thessa soooooooola. Åh det ska bli så gött. Vi ska åka till ett ställe i närheten och vi hoppas att det inte är massor med folk så vi kan få sola topless så man slipper få massa ränder. Det är ju inte så snyggt. Och sen vill vi ju inte skrämma folk när vi bara slänger fram brödkakerna (som min brukare så fint kallar dom)

Oj vad klockan går. Varför kommer det sig att även om jag går upp flera timmar innan så är jag ändå en kvart försenad i slutänden ändå.

Ha en helt wonderful dag alles!

Och Mandy jag håller tummarna för att allt går som det ska på bröllopet. Hälsa din bror och hans fru och ge dom mina lyckönskningar.

Kommentarer
Postat av: ♥ AngelOfLove ♥

haha brökakorna haah dagens bästa!

sola och glöm inte smörja in er!

puss

2010-06-05 @ 10:51:08
URL: http://angeloflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0