Koll på läget

Ofta brukar jag ha koll på vad som händer runt omkring mig, men många ggr så har jag ingen koll alls utan dubbelbokar eller även trippelbokar mig. Sen ska man välja, vilket ska jag göra? Fast jag brukar hålla löftet till den första jag lovat.
Idag rörde det sig om att jag fick se att det var förra torsdagen jag skulle på starta eget kurs, jag som trodde det var nu på torsdag. Ja ja får väl snällt vänta tills det kommer någon ny kurs då.

Idag så står det tvätt på schemat. Annars så blir det väl till att städa lite.
Imorse så cyklade jag och Emma till skolan och så tog jag med mig hundarna. Belle är ju pigg som bare den men om jag så hade jag kastat vatten på Baloo nu så hade han förmodligen inte reagerat... Kickis lilla kille. Fast han är inte så liten längre...han är ju gammal kille nu, snart 50 år ju (hundår) Är han kanske för gammal för att släpas med ut på cykelturer?
Nu är det jag som cyklar, och jag cyklar ju knappast i någon räserfart men ändå, hans kropp kanske inte orkar med.
Är det någon som har lite mer kunnande än mig när det gäller sånt här så lämna gärna en kommentar.
Jag har masserat hans ben så han inte får ont imorgon.

Nu är det dags för bloglovin och uppdatera mig på lite bloggar.

Have a greeeeeat day!


Kommentarer
Postat av: camilla

Tror inte att det ska vara nån fara.. jag är ju ingen expert. långt ifrån.

Men om du börjar lite lugnt kanske? runt kvarteret några gånger och sen ökar du.

Då vänjer han ju sig.

Är nog bar att han inte är van och att han behöver få igång konditionen. ( förutom när han rymmer ) hehe =)

Love you

2010-06-09 @ 13:00:11
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0