Fotboll

Nu har jag kollat upp start på fotboll till Emma. Hon vill ju så gärna börja med detta och eftersom jag har sånt överflöd av cash som jag inte vet vart jag ska göra av någonstans så självklart får hon börja med detta. Så på lördag så börjar hon med detta. Så nu ska det inhandlas fotbolls saker. Shit va skoj.

Hon ville börja i TFK men dom har träning i Volvo Aero hallen så det blir lite svårt för Patric att ta sig dit den helgen hon är hos honom så det fick bli HIS istället för dom har träning på MÅG.

Jag hittade ett par papper i Emmas rum förut där har hon skrivit danssteg. Ben bakom, slide, arm upp och fram osv...
Hon är ju för rolig den där. Blir nog säkert danslärare när hon blir stor. Fast nu hade hon bestämt sig för att bli frisör. När hon var och klippte sig som jag kom på nu att jag glömt att skriva om...men det blev jätte bra iaf.. så hade hon den frisören jag var hos. Nu ska vi göra reklam igen, jag borde snart få betalt för detta.
AmandaLa Frizz, jätte bra frisör och underbar person. Båda systrarna är jätte lätta att ha att göra med.
Dom har ingen hemsida men varsågod och ring! 0520-420701

Nu ska jag käka frukost sen blir det väl snart att åka och hämta Fisen i skolan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fotboll?! Fasen vad kul! Det är faktiskt en ganska billig sport! Och helt fantastisk! ;D

2009-10-01 @ 19:35:07
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0