Baby boom

Det känns som det är dags nu igen. Det kommer och går i perioder men ibland känns det verkligen som varenda människa man pratar med ha barn eller precis fått. Ja det är kul med kiddos iaf. Själv är jag INTE gravid så tyvärr Ellis ingen Egon än på ett tag fast du kanske kan få någon annan att ta över det namnet. Det är helt okej för mig asså.

Idag har jag ju som jag skrev igår jobbat hela dagen lång och sen direkt till produktvisning. Det var en lyckad visning alla var nöjda och glada. Vi skrev in Nina idag också som våra ABO som det kallas. Let me translate till er som inte fattar Amway Business Owner. Det verkade som hon hade en bekant som var intresserad också. Svårt att inte vara det kanske, jo kanske för dom som inte vill bli fria någon gång i sitt liv och som trivs med att gå till sitt jobb i tid och otid och som knappt har råd att vara sjuka.

Vi kommer nog att skriva in Camilla snart också. Min tjej ska inte gå miste om detta. Hon förtjänar allt bra och vi kommer att hjälpa henne och även Nina så mycket vi kan så att dom kan bli fria någon dag. Visst låter det helt jävla underbart att få vara fri. Tänk dig att slippa att behöva gå till ett jobb dag ut och dag in som du kanske inte ens trivs på. Visst finns det dom som trivs på sitt jobb men seriöst hur många idag jobbar med det dom verkligen vill jobba med, och även om du kanske trivs lite grann med ditt jobb finns det inte saker du hellre hade velat göra?

Jag vet att det är massor med folk som är enormt skeptiska till detta och som inte ens vill ge det en chans att komma och lyssna och få förklarat för sig vad det handlar om egentligen och vet ni vad ni slipper och ni får jätte gärna vara skeptiska. Jag har bjudit in några som inte ens kan ta en timma ur sitt liv att ens komma och lyssna men det är helt okej. För det är inte jag som kommer att stå där med hakan hängades vid knäna den dagen jag och Fredrik är fria. Det är inte jag som kommer att stå där och säga för mig själv "att jag inte hängde med när hon frågade mig"
Folk följer dom som lyckas så enkelt är det och jag vet att alla kommer så småningom. Tyvärr är folk bara för fega för att våga prova själva utan dom tänker "om dom börjar med detta så får vi se hur det går för dom"

Imorgon ska jag till Anna & Svante en sväng och lämna deras produkter som dom beställt, men först på möran blir det väl en sväng med Thessa runt Spikön. Sen ska vi till Thessas mamma så fort hon kommit hem och slänga upp lite produkter på bordet och tvinga henne att köpa allt! På söndag ska jag gå på bio med min brukare så där blev jag av med några timmar på måndag. Göttans!!

Förresten om det är någon som är intresserad av att göra hudanalys så säg bara till. Jag kan nog även ta mig hem till er och göra den om det är besvärligt att ta sig till mig. Är det utanför Thn så kostar det extra då får ni betala för mil. Annars kostar det 300:- 

Anna: Vi har sökt på Stavre. Nära och bra till Emmas skola sen trivs jag i det området. Jag håller verkligen tummarna för den lghen för den vore helt perfekt. Jag tror knappast att Akelius kan vara sämre än den jag bor hos nu :)
Merja: Vi kan ordna en visning med vad du vill. Smink, hudvård, städ, tvätt. Samla ihop ett gäng när det passar så kommer vi. Då får du en värdinne gåva som tack :)

Nu ska jag sööööva. Nä först ska jag kolla på Scrubs annars kan jag ju inte sova.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

NÄJ Egon är avsagt att vara enbart er bebeis namn!

Ge det till nån annan? värsta jag hört idag :-)

Man kan inte ge bort barn till nån annan vet du väl ;-)



Härligt att du skiter i andra och gör det som känns rätt!

Tänk om en annan kunde vara sån med men vandringen äär påbörjad så vem vet, och skeptiska låt folk vara det så så visar ni dem sen att ojoj vad FEL de hade!



Trust in Good, but i trust in you!

PÖSS <3

2009-09-11 @ 09:26:59
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Nina

Mmm..Jag vågar!! :-) o visst vart det trevligt med Amway igår :-) I framtiden blir det mer o mer..

Yeey!! Vad vi ska bli BRA!! :-)

Puss på du

2009-09-11 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0