Jag vill flytta!

Jag håller på att döööö här! Kan man dö om man inte får flytta för jag gör nog det snart. Resten av världen dör i svininfluensan, Kicki dör av icke flytt.
Nu är det grejer överallt och naturligtvis har jag ju varit lite för redig med packningen så ska man ha något så får man rota i lådor.

Hade tänkt att jag skulle ha tjejkväll när vi flyttat, men får väl se när det hinns med nu är det ju så mycket annat men jul och min BIRTHDAY!! Yeeeeh!
Sen är ju folk som dom är, som vanligt när man ska anordna något, så det är väl kanske ingen idé att försöka ens.
Men hade ju varit kul, käka lite mat, sjunga singstar, spela buzz, göra lite tjejgrejer ansiktsmask och sånt.

Får se hur jag ska göra med katterna nu i flytten. Känns taskigt att göra dom till innekatter, speciellt Sune som då varit ute i alla år jag haft honom, men kan inte komma på något annat när man bor på 3:de våningen. Jag skaffade ju faktiskt inte djur för att ge bort dom efter ett tag, men man får ju tänka lite på dom också. Pratade med morsan förut och hon frågade en på jobbet om dom ville ha Pus, då får han ju vara ute iaf.
Det känns så konstigt för jag brukar alltid ordna så att mina djur och min dotter har det bra sen kommer jag. Har hela tiden valt boende efter mina djur och Emma, men nu kände jag att vi måste ha ett "riktigt" boende kosta vad det kosta vill men vi måste bo som normala människor med 2 sovrum och 1 vardagsrum.
Sen så hatar jag kattlådor. Kattsanden är dyr och det är ett jeffla jobb och hålla på med den hela tiden sen för att inte tala om stanken. Bara tanken på den för mig att bli galen.

Nä nu får jag släppa det en stund måste ju göra någon nytta. Kanske diska lite.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Vaddå fyller du ;-)

15 då eller haha!

Love you och klaaart din syss vill ha feeest fattar du laaa...

Eller va fan vi hämtar millis och så kör vi de tre musketörerna det funkar ju jämnt!

Så jag får inviga nya glaset ;-)

Pöss

2009-11-17 @ 17:09:06
URL: http://mezzieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0