Familjen Esblom

Nu är vi hos Anna. Emma & Nadine leker med Erik och vi har precis käkat pizza och nu väntar vi på 2 filmer som vi ska se sen. Det blir 2012 och Twilight - New Moon.
Idag har jag fanimej varit som bakis. Var ju på tjejkväll hos Theresa igår vilket var skit sköj men som vanligt så drack jag ju inte. Ser inget nöje i det längre, men idag har jag haft huvudvärk och varit seg som satan och haft cravings på en slabbig pizza med andra ord bakis. Och detta är inte första gången jag blir sån här heller. Helt sjukt ju, så nu kan jag tydligen inte ens vara med på fest längre.
Nu är filmerna klara färdiga så nu är det bara att passera gå.

Flytt om 9 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0