Söndag

Har varit kass på att blogga nu i ett par dagar, men har inte haft tid och när tiden funnits så har jag varit för trött.
Hade ju SAM analys i fredags, så kul. Mina tjejer blev så fina och nöjda framför allt.
Vi säljer ju bara professionella produkter så det kostar ju att bli fin men det ger ju resultat iaf.
Mina girlies ska köpa vart sitt hudvårds system när dom får cash så sen kör vi återbesök så får dom se skillnaden.

Igår var vi på Eagle träning som det heter. Det är för att få lite feedback och även en push eller sporrade kanske är mer rätt ord. Jag brukar alltid känna mig mer på g när jag lämnat vårat sekt möte haha.
 
Idag ska jag fylla i min tattoo på handen så ska hämta Jarmo sen. Milla ska fylla i sen med och rätta till lite. Jag är sugen på att göra en ny. Först ville jag ha en på andra handen men nu är jag sugen på en annan. Såg en tjej som hade en så jäkla fin på benet men vill inte ha exakt samma för det är ju för jävla tråkigt så det gäller att komma på hur man vill ha det.
Ska leta lite efter bilder.

Nu ska jag lägga in en beställning till en kund sen ska jag gå till affären och köpa frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0