Seeeeeeeg

Idag är jag så seg i kolan. Vill bara kasta mig i sängen och söva.
Har varit i Gbg hela dagen på lite uppfriskning eller vad man ska kalla det. Det var för hudanalyserna jag gör. Kan ju vara rätt så bra att veta ordentligt vad som händer med huden och vilket lager på huden vi jobbar med. Så nu känner jag mig lite tryggare iaf.
Asså jag kan säga att jag skulle kunna rekommendera vilka jeffla produkter som helst med tanke på att ingen vet nåt ändå när dom kommer till mig och gör en hud analys men så vill jag inte ha det. Jag vill rekommendera en produkt som jag vet kan hjälpa dom med deras hudproblem eller bara för att förebygga så att dom fortsätter en bra hud. Jag vill kunna förklara så att kunden förstår varför dom ska använda just den/dom produkterna jag rekommendera.
Så jag fick ett till certificat idag. Im sooo proud of myself.

Sen var det till garaget där mr mista himself var och slipade på min amazon. Där var även familjen Eriksson/Johansson och även Linda med gubbe. Linda är gravid och ska ha om 2 månader. Jag frågade henne var fasen har du magen då? Sen såg man en ittebitte kula. Det är väl så som en annan ser ut till vardags typ.

Tog med mig Emma hem för att duscha och göra sig i ordning för hon skulle ju på disco idag. Och detta såg hon fram emot. Var precis och lämnade av henne och ska hämta henne kl 20. 2 timmar, är ju liiite snålt tycker jag allt. Dom är ju inga bebisar för fasen. Fast det kanske räcker för dom partypinglorna.

Nu ska jag lägga mig i sängen och slänga på en Amway skiva och bli lite sporrad.

Kommentarer
Postat av: camilla

kul att det gick bra =)

kul för emz o va på diska o skaka rumpa lite =)

PUSS

2009-05-16 @ 19:00:39
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: B

Ska du se på Eurovision Song Contest ikväll ? Hur tror du det går för Sverige?^^

Trevlig helg!

2009-05-16 @ 19:34:46
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0