Powernap

Satt och kollade i en djurtidning sen snark. Jag var tydligen trött. Så en liten powernap blev det.
Nu sitter jag här och ska kolla på någon fotbollsförening i närheten. Emma pratade redan i vintras om att börja men sen håller hon ju på med dansen också. Jag har sagt att orkar hon bara så är det okej med en aktivitet till. Hon gillar ju även att köra cross så om någon vet om dom har sånt för barn i Trollhättan någonstans så säg gärna till. För det är också något som kanske kan bli en andra aktivitet. Sen har vi pratat lite om karate men det var nog ett litet frågetecken på det.
Tennis skulle hon ha spelat förra sommaren men tydligen så försvann hon bland deras papper. För där var det bara prova på över sommaren så det hade ju varit perfekt och se om det var något som var intressant.
Ja det gäller att ha många järn i elden haha.

Är ju sugen på att själv börja med något. Gillar ju att dansa, men då är problemet vilken jävla dans ska man börja med det. Jag vill ju ha något med lite fart och fläkt så man får röra på dököttet lite. En buggkurs kanske vore nåt?
Fast om jag ska börja bugga så vill ja ha med mig gubben och frågan är ju om han vill detta.
Vid sådana här tillfällen så önskar jag att jag bodde i en storstad för då hade man haft lite mer urval. Då hade man ju haft en dans som flamenco att välja mellan. Salsa borde vi ju ha här. Undra om det är kul? Och svårt? Någon som testat?
Nä vi får la vara ärliga, det enda stället jag kommer dansa är väl i sänghalmen.
Horisontell tango, eller är det balett vi sysslar med kanske? Ett ben här och ett ben där och plié.

Nu ska jag kolla annonser. Är så sugen på en amazon så jag kan dööö.
Har ju inte råd just nu att köpa en med dreggla är ju aldrig förbjudet.

Kommentarer
Postat av: camilla

yes kicki need än mammazööön :P

2009-05-13 @ 19:24:32
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

aaah amazon tänk åter ett år utan amazon....

Vänta ska springa ner i källarne och trycka lite koosing ;-)

pössen

2009-05-13 @ 20:25:15
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0