Jag dööör!!

Pratade med en vän på msn nu. Han har varit med sin familj på Borås djurpark idag.
Dom hade haft en trevlig dag med fint väder.
Han berättade för mig att han försökt att ta kort på djuren men dom ville inte vara med. Så han försökte sig på ett lockrop. Asså att jag inte dog när han berättade det. Där står han med flickvän och sin son som väntar spänt på att djuren ska titta fram och börjar skrika "ka ka ka ka ka ka" som en fågel.
Han flickvän skämdes tydligen. Kan inte förstå detta. Vid ett tillfälle så var han så inne i sitt "ka ka ka ka ka ka" så när han vände sig om igen så hade hans flickvän och son gått.

Nu måste jag sluta innan jag väcker Emma med mitt asgarv.


Uppdatering: Såhär lät han tydligen...
http://www.youtube.com/watch?v=NudWrM21CB4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0