Home sweet home

2 mil till Falköping. Kanske skulle hoppa av här. Milla hämtar du mig på moppen? Har varit en mycket bra resa och jag och Kent buss chauffören har blivit bundisar och snäll som han är så släpper han av mig hemma. Han äger buss bolaget Stigen så nu har jag bekantat mig med rätt chaufför. Åh nu ser jag snart infarten till Milla. Vinke vink! Haha nä det var nog inte här allt ser ju likadant ut här ute. Det enda som skiljer sig är McDragans där Milla jobbar extra ibland. Åh nu har jag varit rolig för idag tack och hej för mig.

Kommentarer
Postat av: camilla

haha ja nånstans ska man ju få pengarna ifrån

2009-05-23 @ 17:53:44
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

haha VISSTE DET!!! VISSTE det rä där hon jobbar fats hon aaaaldrig vill erkänn hallå repetion liksom ;-)

YEAH RIGHT!



Snaart hemma vad gott!

Pössen

2009-05-23 @ 18:33:12
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Postat av: Karin

Ja det va superkul.....Vi höll på till 23.30..ha ha

2009-05-23 @ 19:57:10
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Maria

Fan, åker du buss te Milla?? Går d sånna dit?? haha.. Så ni ska jobba på dragans i helgen elle? hehe.. kramiz

2009-05-24 @ 02:01:55
Postat av: Liisa

Vad synd... Ove tog med sig matskålarna till sin mor igår:( Annars hade du gärna fått dem. Gött o bli av med massa saker som man ändå inte använder.



Vi köpte en ny hörnsoffa för 3000 kr. Det enda felet på den var att en av sitsarna blivit lite missfärgad (lite fläckar). Lagom pris för oss som är fattiglappar för tillfället:)

2009-05-24 @ 13:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0