Borås djurpark

Haha nu är jag här fast än jag sa att det inte blir något inlägg före lördag men tänkte bara uppdatera om min dag som till största delen varit bra. Djurparken var måttligt boring måste jag säga. Vi tog tåget runt 15 min så var vi klara. Har man inga små barn så kan det kvitta att åka dit. Blev åksjuk som bara den på väg till Borås och spydde som en gris. Japp jag vet spännande att veta. Sen fick jag sitta fram resten av resan till High chaparall och det gick mycket bättre. Imorgon blir det hela dagen här sen sover vi kvar en natt till sen åker vi till Gränna. Nu ska jag sova! Så ge fan i att kommentera nu era pottsorkar.

Kommentarer
Postat av: camilla

nej ja ska fan kommentera sönder dig.

spamma som fan . =) haha

synd att du blev åksjuk men tur att du fick sitta fram!

Hoppas ni får en rolig dag i morgon!

Love You

2009-05-22 @ 00:21:27
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Tuben

Fan då är du på HC idag ju, där skulle jag med vilja vart idag är ju stor träff där med massa ATV`s.You lucky Bitch you.

2009-05-22 @ 08:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0