Up up and away

Var ett par dagar sen jag bloggade nu så vad har hänt.
Jo jag har varit på bröllop. Det var så fint. Grinade som en jävla fjant både i kyrkan och på festen.
Kim Fransson var i kyrkan och sjöng. Han är så jääävla grym. En sån röst asså.
För er som inte vet vem han är så är han här från Trôllhätta och han var med i programmet Made In Sweden och fick ett skivkontrakt eller va fan det nu gick ut på. Kollade inte på det så fråga mig inte om det.

Fredrik har åkt till Norge. Han åkte igår så vi får väl se när han kommer hem. Någon helg här framöver kommer han men han får känna efter själv när han orkar att åka. Det är ju iaf 40 mil att köra + 2,5 timma på en båt. Jag och Emma ska åka dit någon helg och sova i husbilen med honom fast vi får se när det blir.
Känns lite skumt att sova själv, men Emma offrar sig och sover med mammsen. Tur jag har henne.

Igår var jag min brukare och hennes pappa i Lysekil på cruisingen. BOOOORING! Så hade jag migrän också, inge kul alls.
Så Emma var ju hos hennes pappa, morsan passade hundarna. Så det var bara jag och Sune (katten) i hemma. Hur tomt som helst. Som tur var så jobbade jag ju och kom hem sent så det var bara att lägga sig.

Ska ju ha tjejkväll i helgen men vi får la se om det kommer någon. Alla är ju upptagna överallt. Jobbar man kan jag ju förstå att man inte kan komma.

Jag och Emma håller på och storstädar här så vi ska fortsätta med det nu. Hon är så redig min tjej.

Förresten vad tyckte ni om håret? Ser ni någon skillnad?

Kommentarer
Postat av: Merja

Håret var fint fast jag vill ju se hela håret:) Så då får vi ju ses snart.

Trist att jag inte kan komma på tjejfesten:( Jag jobbar ju ALLTID när du har planerat något. Men vi kanske kan ta en fika nån dag iaf?

2009-06-21 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0