Skolavslutning

7:30 blev jag väckt av larmet på min mobil. Emma sitter påklädd och redo för att åka. Gubben står i duschen...(han brukar fastna där) det vara bara panik. In och sno duschen från honom och kasta på kläderna för 8:15 skulle dom möte fröken. Men som tur är så har folk en vana av att sega så vi var ju absolut inte sist. Monica o Harald (Emmas farmor o farfar) kom med bussen för att slippa leta parkering i hela stan.
Alla barn var jätte fina och sjöng så redigt. Efteråt bjöd M o H med oss ut till Överby på fika.

Skulle ju egentligen jobba idag men mitt huvud hann ikapp mig med all stress och utan frukost så det sket sig.
Jobbar imorgon istället för Emmas kalas blir nog förmodligen flyttat till söndag för imorgon ska det vara lika kasst som idag men söndag ska det tydligen vara bättre.
Ni som kommer på kalaset, jag återkommer om hur det blir.

Nu ska jag lägga mig och vila huvudet en stund. Får en bild på min fina tjej. Hon ville ha på sig det på kalaset så det vara bara direkt av med kläderna när vi kom hem så dom inte hinner att bli för sketna.
Visst är hon fin min pärla.


Kommentarer
Postat av: camilla

naaaw söting! =)

2009-06-12 @ 12:11:05
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: Merja

Så fin hon är!:)

2009-06-12 @ 15:13:50
Postat av: Karin

Göllig...:)

2009-06-14 @ 08:28:59
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0