Kärlek vid 6 års ålder

Stackars lilla Erik han är så kär, men Nadine vill inte veta va honom.
Igår låg han i Emmas säng och skrek "jag vet att jag inte får pussa henne, jag veeet deeeeet" Han tyckte att dom skulle vara ihop men Nadine skriker bara "NEEEEEEJ"
Dom är så söta dom små.

Började tänka på Emma i tonåren och fick lite smått panik. Har aldrig brytt mig så mycket när folk sagt något innan för jag har väl haft svårt att tänka mig in i den situationen.
Men igår när Eriks hormoner tog över så kände jag att hon ska inte umgås med några killar. Hon ska bara ha tjejkompisar. Hon ska inte få ta hem några killar och hon ska ALDRIG få sova borta.
Annars hotar jag bara med Patric och Fredrik haha
Undra hur bra detta går?

Nu har alla ungar käkat frukost och duschat. Erik och Isabella är ute och hoppar på studsmattan och dom andra två gör sig i ordning. Fredrik är värsta lektanten i mellanåt. Nu sitter han här och blåser håret på dom och borstar och tar i hårserum.

Jag skulle ju ha jobbat idag men min hals är skrot och näsan rinner. Mår inge bra alls. Sen är jag trött som fan somnade inte förrän ett i natt och vaknade 6:30 av att huliganerna var vakna. Bita ihop kanske för pengarna behövs ju.
Får fnula (som Ellis alltid säger) på den ett tag.

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

Jaa fnula är det bra ord funkar till de mesta ;-)

Låter ifs inge vidare med halsen juu...

Jag mår apa här med magen är ras och jag som tänkte passat på och grejja lite nu men njäää ingen lust alls till de!



PÖSSEN <3

2009-06-15 @ 09:43:48
Postat av: camilla

haha mosters fis! =)

jo du. haha ja tycker nog att det är kul bara för att det inte är min egna unge! haha.

Annars hade jag nog oxå fått panik!

SÅ NU SLÄPPER DU INTE UT MIN UNGE ( emma )

Om du inte förstod det.

"jag behöver inga egna jag har ju emz"



Haha =)



PUSS

2009-06-15 @ 12:43:52
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0