Jobb + Ikea

Igår skulle Milla egentligen hem men vi sket i det. Eller vi åkte hem till henne gav katterna mat så hämtade vi hennes paket så fick hon testa sina kläder och allt var prefa.
Sen åkte vi hem, käkade hemmagjord potatissallad och grillat kött. Göttans var det kan jag tala om för herskapet. Sen tog vi en sväng till Millas syrra Anna där dom satt och spelade monopol och sen vidare till syster nummer 2 Maria där dom satt och brände skivor.
Sen var det hemåt igen där jag stensomna. Vet inte ens vad klockan var när jag deckade av.

Idag ska jag snart åka och jobba, idag till 17 sen är det raka vägen hem för att gasa till Ikea.
Milla köpte ju mina dvd hyllor så måste jag ju ha nya haha
Hade björk förut vilket passade jätte bra när jag hade malm sängen i björk också, men nu ser det bara ut som jaaa taikon.
Så svarta får det bli. Sen ska jag köpa en tv bänk för nu har vi inget alls utan har fått lägga en hylla ner för att ställa tvn på.
Antingen så ska jag köpa Annas tv bänk eller så köper jag en ny. Hon skulle prata med sin gubbe först så vi får se vad han säger.

Nu måste jag göra mig i ordning.



Kommentarer
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Japp nu har stormen nått oss med!

2009-06-12 @ 13:06:46
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0