Hej å hå

Dagarna går så fort. Bloggade sist i lördags. Hade en bra dag med alla andra Amway folkers.
Nästa gång ska jag ta hand om hela köket. Köpa in fika och fixa med disk och göra mackor m.m
Vet inte hur jag lyckas ta till mig sånt här men på nåt sätt så gör jag det alltid ändå. Ja ja det är ju inte hela världen.

Jobbade igår och ska jobba idag med. Sen är jag ledig ändå till fredag.
På lördag är det dags för tjejkväll! Det ska bli sketa sköj.
Tror vi blir knappt 10 pers men det duger fint det med. Lite lagom om inte annat.

Och till er som skiter i att ge ett jeffla svar. Räkna inte mer fler inbjudningar!
Så enkelt är det. Ska stå här och fixa mat och grejer, fast inte bara för matens skull det handlar ju om att bete sig liiite vuxet och ge ett ja eller nej. Det är faktiskt inte svårare än så.

Nä fan det var all energi jag la på er. Orka bry sig mer.
Nu ska jag åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas ni får skoj!

Visst är det tråkigt att försöka dra igång nåt när folk inte svara, men de som kommer är de som vill va där ;)

2009-06-30 @ 12:52:44
URL: http://likar.blogg.se/
Postat av: Merja

Det kommer bli sköj på lördag:)



Konstigt att man alltid lyckas ta på sig en massa ansvar i kök m.m. Jag är likadan.



Ha en bra dag på jobbet... ska själv oxå jobba idag.



Kraam

2009-06-30 @ 13:12:34
Postat av: mezzie

Hur gör man då man VILL men inte kan? Attans att jag skulle jobba denna lördagen men hoppas vi kan ta en liten mindre längre fram då jag är ledig? Torssdag? haha.. Nä men tyvärr sånt som blir men looova mååånga bilder och insoelningar ;-9

Pussen <3

2009-06-30 @ 17:48:53
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/
Postat av: Lina

Tackar för inbjudan, men jobbar tyvärr helgen :(

2009-07-01 @ 19:36:58
URL: http://likar.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan ju inte heller komma, eller ja kan och kan men jag kommer aldrig orka. Min förkylning vill ju fan aldrig ge med sig! Låter som en KOL-patient på mornarna... kul

Kram på dig!

2009-07-01 @ 20:11:14
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0